איך בוחרים אינסטלטור מומלץ?

יצא לכם פעם לשאול את עצמכם כמה עולה ביקור של אינסטלטור? כמה לוקח אינסטלטור על החלפת ברז למכונת כביסה? האם תהיתם לעצמכם מה המחיר עבור פתיחת סתימה באסלה? נתחיל בזה שהמילה אינסטלטור מקורה בלועזית ויש צורך לומר שרברב.

בין אם אתם זקוקים לפתרונות אינסטלציה, אינסטלטור מומלץ, אינסטלטור בשבת ו/או אינסטלטור 24/7, דעו שהגעתם למקום הנכון. לא משנה איזו בעיה אתם חווים מסתימה בכיור, ממצב שבו האסלה לא מורידה מים דרך גילוי של דליפה מהתקרה או שאתם רק מעוניינים לדעת מחיר פתיחת סתימה בצינור ראשי. הדבר החשוב ביותר הוא להזמין את בעל המקצוע המתאים לעבודה. כאן באתר המומלצים של פיני אספנו עבורכם את שלושת הכללים החשובים ביותר כשאתם בוחרים אינסטלטור.

תעודה

כל מערכת אינסטלציה חשופה לתקלה. התקלות לא חייבות להיות מאוד מסובכות ודי בסתימה קלה בכיור כדי להוציא אותנו משלוותינו ולהפר את שגרת החיים שלנו. זה לא סוד שתחום האינסטלציה בארץ מלא רמאים ואנשים שלא עברו שום הכשרה מקצועית לפני שהתחילו לעבוד כאינסטלטורים. אם התמזל מזלכם, נתקלתם באותם נוכלים רק בתוכניות טלוויזיה כמו ״יצאת צדיק״ ולא במציאות. דבר ראשון שצריך לשאול מהשרברב העתידי שלכם הוא אם יש לו תעודה או הסמכה מקצועית, בעיקר אם מדובר בעבודה מסובכת כמו התקנת אסלה תלויה או ניאגרה סמויה. חשוב לדעת להזמין את בעל המקצוע המתאים לכל משימה. ביקור אינסטלטור זו חוויה שעלולה להיגמר בצורה לא טובה ולכן חשוב מאוד להזמין שירותים עם המלצות. אצלנו באתר המלצה כל נותני השירות בתחום האינסטלציה הינם מומחים בטיפול ואיתור נזקי ביוב, צנרת ניקוז, פתיחת סתימות ביוב ועוד. לרשות בעלי המקצוע בתחום האינסטלציה טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם בשיטת "אל הרס" ואנו עושים ככל הנדרש על מנת לענות על צורכי לקוחותינו ולספק פתרונות לבעיות כגון: הסרת וניקוי שורשים מביוב, איתור נזילות מים, תיקון פנים צנרת, טיפול בקווי ביוב, תיקון צנרת ללא הרס, פתיחת סתימות, אינסטלטור חירום 24 שעות, פתיחת סתימות, שירותי ביובית, שאיבות ביוב, איתור נזילות במצלמה טרמית ועוד.

מחירון

מחירון אתר המלצה לשירותי אינסטלציה מציג את טווח המחירים המומלץ לעבודות הנפוצות בתחום. המחירון מייצג את מחירי השוק בתחום האינסטלציה, משלב פירוט מלא של מרכיבי העבודה וכן את האלמנטים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי של השירות. הזמנתם בעל מקצוע ואתם לא בטוחים אם הוא מבקש מחיר סביר והוגן? אספנו עבורכם מחירים של תקלות אינסטלציה נפוצות החל מתיקון של ברז מטפטף ועד להחלפת צנרת. לכן, אם הזמנתם אינסטלטור הביתה וקיבלתם ממנו הצעת מחיר עבור העבודה? תוכלו לבדוק בקלות האם הוא גובה מכם תעריף הגיוני וסביר. אתם מוזמנים להציץ במחירון המומלצים שלנו כדי לקבל מושג על טווח מחירים עדכני בשוק האינסטלציה. אפשר גם להתייעץ עם נבחרת המומלצים שלנו בקבוצת הפייסבוק ״תשאל אינסטלטור״ כדי לקבל חוות דעת נוספת. שירותי אינסטלציה עלולים להגיע לסכומים גבוהים ולכן, חשוב להבין שלכל שירות יש מחיר שונה לדוגמה: מחיר פתיחת סתימה מתחלק למגוון רחב של מחירים בהתאם לאזור הסתימה. האם מדובר על מחיר פתיחת סתימה במטבח?, מחיר עבור פתיחת סתימה בביוב? מחיר פתיחת סתימה בביוב החיצוני? או אפילו מחיר פתיחת סתימה עם ספירלה חשמלית. אסור לשכוח שתחקיר אינסטלטור יצאת צדיק התייחס למחירי השירותים השונים ואנו עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים.

באתר המלצה, ניתן למצוא בקלות ובנוחות:

שירותי ביובית ואינסטלציה, פתיחת סתימות, ניקוי בריכות ביוב, שטיפת קווים בלחץ מים גבוה, צילומי קו, איתור שברים בצנרת, הוצאת שורשים וניקוי שורשים, ניקוי שורשים מהביוב, פתיחת סתימה בקו ראשי, פתיחת סתימה במרזבים ועוד שירותים רבים.

המלצות

חיפשתם אינסטלטור מומלץ ולחצתם על הקישור הראשון שעלה בחיפוש? או שאולי התקשרתם לאינסטלטור שהשאיר אצלכם מגנט על הדלת? חשוב לקרוא חוות דעת או לחפש ביקורות על אותו בעל מקצוע ברשת או מחברים. החלטתם לבחור במישהו מנבחרת המומלצים שלנו? אין לכם מה לדאוג, צוות המקצוענים שלנו נבחר בקפידה כדי לדאוג שתקבלו שירות מקצועי ואדיב בכל רחבי הארץ. בנוסף, כל בעלי המקצוע אצלנו נבדקים אחת לתקופה, על מנת לשמור על לקוחותינו.

מחפשים אינסטלטור מקצועי? עבודות ביובית? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בקבוצה ניתן למצוא יותר מאינסטלטור אחד שיצא צדיק ובנוסף, אינסטלטור מומחה לתחומי אינסטלציה ספציפיים. במידה וצפיתם בתוכנית יצאת צדיק אינסטלטור, אתם מבינים שהגעתם למקום הנכון.

הסדר

הדירה מבוטחת ואתם זקוקים לאיש שירות? עצרו להבין שהזמנת שרברב הסדר עלולה לפגוע באינטרס שלכם. אז כיצד בוחרים שרברב הסדר? ראשית, יש צורך לבחור מרשימת השרברבים של חברת הביטוח את השרברב אותו אתם מכירים וסומכים. במידה ואין כזה, יש צורך לעשות קצת בדק לפני בחירת אחד כזה. להזכירכם, בחירה לא נכונה של שרברב, עשויה להסתיים באירוע טרגי עם מחיר גבוה. חשוב להבין, שיש לכם את הזכות המלאה לדרוש בדיקה ניטרלית ע"י בעל מקצוע ואינכם חייבים לעשות שימוש באינסטלטור שנשלח אליכם דרך חברת הביטוח. באתר המלצה, ניתן למצוא בעלי מקצוע בתחום שיקום וחידוש צנרת ניקוז וביוב, ללא הרס וללא חפירה על ידי רובוטים מהמתקדמים בעולם. כמו כן, שירותים לברות בנייה, חברות תשתיות, רשויות מקומיות, תאגידי מים, מוסדות גדולים ולקוחות פרטיים.

לסיכום, אין לבחור אינסטלטור מבלי לבדוק לעומק אל מי אנחנו פונים ומה הם מציעים. מה שצריך לעמוד מול עינינו בעת הבחירה באינסטלטור המקצועי הם:

ניסיון.

מקצועיות.

אמינות

אז למה אתם מחכים? המלצה-הבית של בעלי המקצוע שלך

איך מוצאים אינסטלטור מומלך

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

מידע נוסף

שאלות ותשובות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.